92% osób, które otrzymują tygodniowy feedback, czuje wsparcie ze strony menedżerów, w porównaniu do zaledwie 59% osób, które otrzymują feedback raz w roku.
Pracownicy, którzy otrzymują cotygodniowy feedback, częściej czują się wspierani przez swoich menedżerów. Może to mieć wiele przyczyn, ważne jest, aby pamiętać, że stała komunikacja wzmacnia zaufanie, jasność i poczucie bycia cenionym. Regularny feedback pozwala pracownikom szybko dostosować swoje wyniki, świętować małe zwycięstwa i czuć się docenianym za swoje wysiłki. Z kolei jednorazowy, raz w roku, feedback może wydawać się bezosobowy i oderwany, często tracąc w ten sposób okazje do zachęty lub korekty kursu, co może sprawić, że pracownicy czują się zaniedbywani, niewspierani przez swoich liderów.
Im częściej udzielana jest informacja zwrotna, tym większe zaufanie jest budowane i można osiągnąć postęp w kierunku celów, czy to w postaci wyników projektu, czy budowania nowych umiejętności. Nasze badania wykazały, że 53% ankietowanych stwierdziło, że cotygodniowa informacja zwrotna prowadzi do wyraźnej i możliwej do wdrożenia poprawy, co jest konieczne w tym szybko zmieniającym się klimacie.
Zapraszamy do całej publikacji i wyników badań https://www.everythingdisc.com/blogs/the-power-of-constructive-feedback-in-organizational-culture/?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=edfb_newsletter_may2025&utm_content=the-power-of-constructive-feedback-in-organizational-culture&utm_term=blog_button_may2025&j=229704&sfmc_sub=127270522&l=52494_HTML&u=40205253&mid=514026533&jb=42