Szkolenia Disc

W ramach Akademii DiSC nasi trenerzy przeprowadzają szkolenia:

Zapraszamy na szkolenia certyfikacyjne w ramach Everything DiSC Trainer&Facilitator wszystkich pracowników działów HR, coachów, trenerów, menedżerów, kierowników sprzedaży i tych, którzy chcą wykorzystywać narzędzia DiSC w swojej pracy.

Celem szkolenia jest przygotowanie do interpretacji raportów DiSC i pokazanie sposobów wykorzystania tej wiedzy do zrozumienia zespołów pracowniczych i planowania ich rozwoju.

Podczas certyfikacji :

  • poznasz budowę raportu i modelu teoretycznego DiSC
  • nauczysz się jak interpretować raport DiSC
  • dowiesz się w jaki sposób prowadzić sesję informacji zwrotnych
  • poznasz możliwości wykorzystania raportów DiSC w firmie i korzyści z tego płynące
  • dowiesz się w jaki sposób wykorzystując raporty można wzbogacić i pogłębić inne formy wspierania rozwoju i zmiany ( coaching, treningi, oceny okresowe itp.)
  • dowiesz się w jaki sposób wykorzystując teorię DiSC można skuteczniej zarządzać, sprzedawać, być członkiem zespołu, czy podnosić efektywność osobistą
  • poznasz sposoby uczenia tych kompetencji uczestników szkoleń

Uczestnikom szkolenia gwarantujemy stałe wsparcie merytoryczne poprzez dostęp do doświadczonych specjalistów metody DiSC.

Szkolenia certyfikacyjne organizujemy w formie warsztatów otwartych i zamkniętych ( w miejscu i terminie dogodnym dla Klienta).

Komunikacja

  • jak usprawnić komunikację
  • jak się dostosować do różnych stylów
  • cykl poświęcony efektywności komunikacji

Zarządzanie konfliktami

  • jak zarządzać konfliktem i pokonywać opór
  • jak ograniczyć konflikty

Umiejętności interpersonalne

  • jak wykorzystać swoje atuty z korzyścią dla siebie
  • jak zwiększyć swoją samoświadomość
  • poznaj źródła swojej motywacji w pracy

Kadra zarządzająca

  • jak maksymalnie wykorzystać swoje atuty, pełniąc funkcję menedżera
  • jak diagnozować i usuwać przeszkody na drodze do lepszych wyników
  • jak sprawić, by główny współwykonawca dał z siebie to, co najlepsze

Sprzedawcy

  • jak budować trwałe relacje sprzedażowe
  • jak dostrzegać i uwzględniać różnice między klientami
  • naucz się odczytywać styl swojego klienta i odpowiednio reagować

Zespół

  • jak zwiększyć efektywność zespołu
  • jak zwiększyć motywację zespołu
  • cykl poświęcony efektywności zespołu
  • poznaj swoje zachowanie w sytuacjach konfliktowych

Pobierz przykładowy skrypt

Zobacz jak wygląda przykładowy skrypt dla trenera

Pobierz przykładowy skrypt
Pobierz przykładowy skrypt

Zobacz jak wygląda przykładowy skrypt dla uczestnika

Pobierz przykładowy skrypt