Szkolenia Disc
W ramach Akademii DiSC nasi trenerzy przeprowadzają szkolenia:
Zapraszamy na szkolenia certyfikacyjne w ramach Everything DiSC Trainer&Facilitator wszystkich pracowników działów HR, coachów, trenerów, menedżerów, kierowników sprzedaży i tych, którzy chcą wykorzystywać narzędzia DiSC w swojej pracy.
Celem szkolenia jest przygotowanie do interpretacji raportów DiSC i pokazanie sposobów wykorzystania tej wiedzy do zrozumienia zespołów pracowniczych i planowania ich rozwoju.
Podczas certyfikacji :
- poznasz budowę raportu i modelu teoretycznego DiSC
- nauczysz się jak interpretować raport DiSC
- dowiesz się w jaki sposób prowadzić sesję informacji zwrotnych
- poznasz możliwości wykorzystania raportów DiSC w firmie i korzyści z tego płynące
- dowiesz się w jaki sposób wykorzystując raporty można wzbogacić i pogłębić inne formy wspierania rozwoju i zmiany ( coaching, treningi, oceny okresowe itp.)
- dowiesz się w jaki sposób wykorzystując teorię DiSC można skuteczniej zarządzać, sprzedawać, być członkiem zespołu, czy podnosić efektywność osobistą
- poznasz sposoby uczenia tych kompetencji uczestników szkoleń
Uczestnikom szkolenia gwarantujemy stałe wsparcie merytoryczne poprzez dostęp do doświadczonych specjalistów metody DiSC.
Szkolenia certyfikacyjne organizujemy w formie warsztatów otwartych i zamkniętych ( w miejscu i terminie dogodnym dla Klienta).
Komunikacja
- jak usprawnić komunikację
- jak się dostosować do różnych stylów
- cykl poświęcony efektywności komunikacji
Zarządzanie konfliktami
- jak zarządzać konfliktem i pokonywać opór
- jak ograniczyć konflikty
Umiejętności interpersonalne
- jak wykorzystać swoje atuty z korzyścią dla siebie
- jak zwiększyć swoją samoświadomość
- poznaj źródła swojej motywacji w pracy
Kadra zarządzająca
- jak maksymalnie wykorzystać swoje atuty, pełniąc funkcję menedżera
- jak diagnozować i usuwać przeszkody na drodze do lepszych wyników
- jak sprawić, by główny współwykonawca dał z siebie to, co najlepsze
Sprzedawcy
- jak budować trwałe relacje sprzedażowe
- jak dostrzegać i uwzględniać różnice między klientami
- naucz się odczytywać styl swojego klienta i odpowiednio reagować
Zespół
- jak zwiększyć efektywność zespołu
- jak zwiększyć motywację zespołu
- cykl poświęcony efektywności zespołu
- poznaj swoje zachowanie w sytuacjach konfliktowych